Gezocht: CD850 CD880 en DAC960

Ik wil meer, méér, MEER!!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Annihilism

17 feb 2011, 18:29

Beste MFBfreaks,

Ik gebruik nu al een behoorlijke poos de FB825 van Philips in combinatie met de FA890 en FT880.

Omdat ik groot fan ben van Philips apparatuur en graat mijn setje compleet zou willen maken ben ik op zoek naar de volgende dingen:

CD850
of
CD882
of
CD880

en de DAC960.

Nu weet ik dat deze laatste vrij zeldzaam is maar mocht iemand hem nog weten te staan bij iemand dan ben ik zeer zeker geinteresseerd.
JoopB

17 feb 2011, 19:29

Hee, Michel dat is een tijdje geleden. Zijn er nog geen andere speakers bijgekomen na de FB 825? De spulletjes die jij nog zoekt zijn toch redelijk zeldzaam en daar wordt nog behoorlijk geld voor geboden. Ik hoop dat je ze een beetje voordelig kunt vinden.

Groeten Joop
Annihilism

18 feb 2011, 00:25

JoopB schreef:Hee, Michel dat is een tijdje geleden. Zijn er nog geen andere speakers bijgekomen na de FB 825? De spulletjes die jij nog zoekt zijn toch redelijk zeldzaam en daar wordt nog behoorlijk geld voor geboden. Ik hoop dat je ze een beetje voordelig kunt vinden.

Groeten Joop
Hey joop :D! Leuk je weer te zien :). Het is inderdaad wel weer een tijdje geleden, de hobby heeft ook een poosje stilgelegen bij mij. Op het moment ben ik nog steeds bezig een setje MFB544 van nieuwe elco's te voorzien (gaat nog niet zo snel helaas).

Verder heb ik nog steeds de FB821's samen met de 815's bij ons in de kantine staan. Ik heb een poos terug mijn Yamaha set omgeruild voor de FA890 (met mezelf, de yamaha staat nu in de kantine te spelen :P) omdat ik toch wel graag alles van 1 set wil hebben. Verder denk ik dat ik (vooral in verband met ruimte) eerst maar even afzie van nog een setje speakers :P. Ben echter nog wel op zoek naar een setje FB20's of 815's in de buurt voor iemand bij ons op het werk (beetje het Philips virus verspreiden :P)

Hoe staat bij jou met de hobby? Ik zag dat je nog op zoek was naar een setje LS95's of FB1000's?
Zeer bedankt voor je link :). Ik koop het denk ik alleen liever van iemand die bekend is op het forum hier, ik ben namelijk laatst een keer opgelicht met een 170 tuner (betaald maar nooit wat verstuurd) dus zie van marktplaats even af tenzij het in de buurt is en ik het op kan halen :).
Frenkel

18 feb 2011, 07:51

Ik begrijp je helemaal; advertentie is trouwens van mij afkomstig maar ook dat zegt natuurlijk ook weinig.
Annihilism

18 feb 2011, 17:48

Frenkel schreef:Ik begrijp je helemaal; advertentie is trouwens van mij afkomstig maar ook dat zegt natuurlijk ook weinig.
Ah mijn excuses :?, ik wist niet dat de advertentie van jou was. Heeft hij verder geen onderhoud nodig (hier heb ik eventueel zelf een adres voor :P, ben geen held met lasers afstellen)?

In dat geval heb ik er zeer zeker belang bij :D!

Ik woon zelf in coevorden dus ophalen zit er voor mij niet in :/. Doe je ook aan versturen?
Heeft de CD Speler ook zon lock mechanisme (wat je bij Yamaha veel ziet) zodat je het loopwerk vast kunt zetten voor transport?

Wat zou je voor de CD Speler willen hebben inclusief verzenden (dit mag je me ook PM'en)?
Annihilism

18 feb 2011, 17:50

Annihilism schreef:
Frenkel schreef:Ik begrijp je helemaal; advertentie is trouwens van mij afkomstig maar ook dat zegt natuurlijk ook weinig.
Ah mijn excuses :?, ik wist niet dat de advertentie van jou was. Heeft hij verder geen onderhoud nodig (hier heb ik eventueel zelf een adres voor :P, ben geen held met lasers afstellen)?

Ik woon zelf in coevorden dus ophalen zit er voor mij niet in :/. Doe je ook aan versturen?
Heeft de CD Speler ook zon lock mechanisme (wat je bij Yamaha veel ziet) zodat je het loopwerk vast kunt zetten voor transport?

Wat zou je voor de CD Speler willen hebben inclusief verzenden (dit mag je me ook PM'en)?
Dat is tevens ook een leuk setje zelfbouwspeakers die je hebt staan. Ik ben zelf nog op zoek naar een 1050/W4 woofer voor mijn eigen (officieel pakket) zelfbouwsetje :P (en 2 tweeters), deze heb je toevallig niet ergens liggen XD?
Frenkel

18 feb 2011, 20:15

Annihilism schreef:
Annihilism schreef:

Dat is tevens ook een leuk setje zelfbouwspeakers die je hebt staan. Ik ben zelf nog op zoek naar een 1050/W4 woofer voor mijn eigen (officieel pakket) zelfbouwsetje :P (en 2 tweeters), deze heb je toevallig niet ergens liggen XD?
Helaas heb ik die drivers niet voor je; voor de cd speler/verzenden en prijs, stuur ik je 'n pm.
Laatst gewijzigd door Frenkel op 20 feb 2011, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.
JoopB

19 feb 2011, 11:12

Annihilism schreef:
JoopB schreef:Hee, Michel dat is een tijdje geleden. Zijn er nog geen andere speakers bijgekomen na de FB 825? De spulletjes die jij nog zoekt zijn toch redelijk zeldzaam en daar wordt nog behoorlijk geld voor geboden. Ik hoop dat je ze een beetje voordelig kunt vinden.

Groeten Joop
Hey joop :D! Leuk je weer te zien :). Het is inderdaad wel weer een tijdje geleden, de hobby heeft ook een poosje stilgelegen bij mij. Op het moment ben ik nog steeds bezig een setje MFB544 van nieuwe elco's te voorzien (gaat nog niet zo snel helaas).

Verder heb ik nog steeds de FB821's samen met de 815's bij ons in de kantine staan. Ik heb een poos terug mijn Yamaha set omgeruild voor de FA890 (met mezelf, de yamaha staat nu in de kantine te spelen :P) omdat ik toch wel graag alles van 1 set wil hebben. Verder denk ik dat ik (vooral in verband met ruimte) eerst maar even afzie van nog een setje speakers :P. Ben echter nog wel op zoek naar een setje FB20's of 815's in de buurt voor iemand bij ons op het werk (beetje het Philips virus verspreiden :P)

Hoe staat bij jou met de hobby? Ik zag dat je nog op zoek was naar een setje LS95's of FB1000's?

Een yamaha set omruilen voor een philips is natuurlijk altijd goed :lol: Met de hobby gaat het nog steeds prima maar ben wel wat aan het opruimen, het wordt te vol hier.
Nee, ik ben niet op zoek naar een set FB 1000, die zijn toch een "beetje" aan de prijs. Ik ben er wel een aan het opknappen en goed werkend te krijgen.
Je kunt natuurlijk ook proberen om een DFA 888 te scoren en je cd speler daar digitaal op aan te sluiten, dan heb je nagenoeg dezelfde dac(al of niet met kroontjes)als de DAC 960. De DAC 960 is natuurlijk wel mooier en beter.

Joop
Annihilism

20 feb 2011, 14:38

Zo de CD850 heb ik gekocht van Frenkel :).

Nu nog mijn zoektocht naar een DAC960 om mijn Denon DA500 te vervangen en dan is mijn 800 (960 weet ik niet zeker, maar wel zelfde design) set compleet :).

Zal ook ff een foto maken als alles er staat :P. De FT880 en FA890 hebben het gebruikelijk onderhoud al gehad (nieuwe lampjes etc).
Frenkel

22 feb 2011, 06:00

Annihilism schreef:Zo de CD850 heb ik gekocht van Frenkel :).

Nu nog mijn zoektocht naar een DAC960 om mijn Denon DA500 te vervangen en dan is mijn 800 (960 weet ik niet zeker, maar wel zelfde design) set compleet :).

Zal ook ff een foto maken als alles er staat :P. De FT880 en FA890 hebben het gebruikelijk onderhoud al gehad (nieuwe lampjes etc).
Hij is gisteren verzonden :) ; je hebt 'n pm.
Annihilism

22 feb 2011, 18:43

Frenkel schreef:
Annihilism schreef:Zo de CD850 heb ik gekocht van Frenkel :).

Hij is gisteren verzonden :) ; je hebt 'n pm.
Hij staat hier ondertussen mooi te spelen :D !

Ik hoor wel verschil met mijn Marantz DV4200 (dvd speler), de marantz klonk veel scheller en minder gedetailleerd (het was ook een budget series dus niet zo gek natuurlijk :)).
Ben echt blij met de CD850! Op dit moment is hij een herman brood cd'tje aan het vertalen :P.

Afbeelding
Raicho
Contacteer:

22 feb 2011, 20:40

Mooie set hoor! Het past ook mooi in het meubel, alsof het er voor gemaakt is.

Mark V.
Remi

22 feb 2011, 23:21

ja het ziet er prima uit, mooi spul die 800 serie 8) kan er ook geen genoeg van krijgen
"Hoezo nu wel genoeg? D'r is toch nog plek!" jaja, waar dan? "Ha! d'r kan nog wat in de auto!"
Frenkel

23 feb 2011, 22:25

Mooie set en mooie foto; ziet er goed uit 8)
Plaats reactie