Het "grote" stort-maar-raak videotopic
Moderator: Moderators
Die van mij doet het eigenlijk al jaren probleemloos. Af en toe eens schoonmaken en een paar weken geleden is er nog een splinternieuwe koppentrommel in gegaan. Strak beeld weer..
Zolang je hem regelmatig laat lopen kan het lang aan.Ben nu de tel echt kwijt..
Nee, hoor.. Mijn hobby loopt echt niet uit de hand..
Of toch??
Nee, hoor.. Mijn hobby loopt echt niet uit de hand..
Of toch??
De resultaten zijn ondanks het gebruikelijke zoals korrelig beeld en stoorstrepen best aardig.
Deze opname van 1980 is meteen de oudste hier gevonden op vcc en stond op een Grundig 240 band.
Hier is softwarematig wel het eea aan gepoetst:
Deze opname van 1980 is meteen de oudste hier gevonden op vcc en stond op een Grundig 240 band.
Hier is softwarematig wel het eea aan gepoetst:
- Digitaliseert alle voorkomende videosystemen.
- Geregistreerd Zendamateur
- Geregistreerd Zendamateur
- JeffMacK
- Contacteer:
Jacobse en van Es super!
Deze aflevering kan ik mijn nog wel herinneren, een parodie op de Haagse TV Piraten
Dit fragment is te zien EX VCR-1700 verhuur tapes.
Deze aflevering kan ik mijn nog wel herinneren, een parodie op de Haagse TV Piraten

Dit fragment is te zien EX VCR-1700 verhuur tapes.
Als je eenmaal besmet bent met het Philips VCR systeem, dan kom je er helaas nooit meer vanaf...
1500, 1501, 1520, 1502, 1512, 1700, 1702, SVR SVC
1500, 1501, 1520, 1502, 1512, 1700, 1702, SVR SVC
hmm misschien is bijna dagelijk laten lopen dan weer teveel van het goede want in die modus vielen ze hier allemaal uit. Ach, de dagelijkse 2340/00 loopt onverstoorbaar door, gemiddeld 2x per jaar even kort ingrijpen (doorgaans elcootjes natuurlijk). Die glimdozen heb ik definitief in het museum (1x) en de inhouse stortbult (3x) gedeponeerd.Zolang je hem regelmatig laat lopen kan het lang aan.
lijdt aan AMHD - alles moet het doen
is dat tuinmuurtje nou dan nog steeds niet af?? 

lijdt aan AMHD - alles moet het doen