philips FA 455

FM, AM, voor ieder wat wils. Tuners zijn nog steeds hot en Philips heeft een hoop mooie gemaakt.

Moderator: Moderators

elryblo

04 jan 2020, 17:11

beste,
ik ben eerder een liefhebber dan kenner enben een leek als het over kabeltjes en aansluitigen gaat.

ik heb van de container een mooie set gered met platenspelen, tuner en versterker
FA455
FP 455
FT 455
deze worden geactiveerd door op de knop te drukken van het apparaat die op de tuner staat, je kan ze niet aanzetten op aparaat zelf

ik heb me rot gezocht om aan betaalbare prijs de cd150 en de FC455 aante schaffen, tot nu toe niet gelukt

ikheb wel andere cd en cassetespeler van philips maar die passenniet op de kabels die aan de tuner hangen, dus ik kan deze niet activeren.
ik heb wel een tulp ingang waar ik ofwel de cd ofwel de cassete kan inpluggen, heel gedoe met telkens de keten te moeten omdraaien

is er een ander model dan die dat ik heb die ook deze sturing via kabel heeft dan kan ik mss eentje zoeken,

of beter nog ik zoek dus de FC 455 en de CD150 en een stel bijhorende MFB455 boxen en als ik dan toch bezig ben de afstandsbediening RC 455 en een nederlandse handleiding,hahahah
sorry voor de vele vragen en onvervalste hoop
Plaats reactie