Hoewie Loewie schreef: ↑04 apr 2023, 19:48
zou het kunnen zijn dat het apparaat nog speelde omdat er nog steeds "favorieten" in het geheugen zaten die je kon selecteren? Het aanmaken van nieuwe favorieten zal denk ik niet meer gaan, althans binnen mijn "My Philips" account zijn daartoe geen mogelijkheden.
Ja, eigenlijk lijkt het daar wel op. Ik kan nog prima 'Pinguin Radio' luisteren maar niet zoeken naar Kink...
Als ik blader via categorieen dan staan daar een boel zenders, maar het zou zo maar kunnen dat die nog in de cache op het apparaat stonden.
Ik zal nog eens kijken welk internetverkeer er precies loopt vanaf het apparaat
Hoi. Bedankt voor je reactie. Op basis van wat ik er allemaal al over gevonden en gelezen heb op internet, vermoedde ik al dat dit het geval was. Dan zorg er maar voor dat je die favorieten niet per ongeluk wist (bij reset of zo) want dan kan jouw Philips internetradio ook (het dreigt de mijne te gebeuren ) op de schrothoop.
Hoi. Zoals er met de Sangean wat voortgang te melden was, is dat met de SLA5520 ook het geval. Ook bij deze wilde ik wel eens proberen of er nog wel muziek gestreamd kon worden vanaf een computer. Daartoe de toentertijd bijgeleverde software (door mij gevonden op internet, zogenaamde Philips Media Manager) geïnstalleerd op de Windows 7 laptop en de muziek erin geladen. Daarna de SLA5520 met de Wifirepeater contact laten maken en ook de laptop daarop laten inloggen. Vervolgens "zag" de SLA5520 de laptop en kon je de aanwezige muziekbestanden aankiezen en het afspelen starten. Dat ging een paar nummers goed en toen stopte de SLA5520 met afspelen. Er vervolgens weer mee aan het pielen gegaan maar tot nu toe is het me nog niet gelukt weer verbinding te maken tussen de laptop en de SLA5520. De strijd gaat verder.
Eens verbinding was in het menu een extra optie zichtbaar: