Dat lijkt me ook!

Moderator: Moderators
Dat lijkt me ook!
Hoe toevallig: gisteravond naar het bioscoopconcert This is not a Drill van Roger Waters geweest. Het was een live-stream van het concert in Praag. Tijdens de show kwam Waters terug op het incident in Frankfurt en las een verklaring voor. Wat betreft die uitmonstering als nazi-officier is dat niks nieuws. Dat doe hij volgens mij al sinds jaar en dag in zijn voorstellingen van The Wall. Ook de gekruiste hamers doen natuurlijk meteen denken aan het hakenkruis. Of het moet zijn dat ik het nooit heb begrepen maar dat is juist een aanklacht tegen dictatuur en volkenmoord. Waters was overigens een paar maanden geleden ook in het nieuws in verband met een uitspraak over de oorlog in Oekraine maar voordat ik dat verkeerd weergeef, zou ik aanraden om dat op internet op te zoeken.
Jij hebt ook altijd pech. Maar altijd beter dan 10 kuub puin.Hoewie Loewie schreef: ↑26 mei 2023, 10:35 Een toren LP's en een stapel audio zijn woensdagavond hier afgestort.
Valt niet alleen in de smaak maar smaakt naar meer. Nooit van Amos Lee gehoord maar echt schitterende muziek.