Home naar Forum...
Moderator: Moderators
- mthecatlover
- Donateur
- Contacteer:
Vanuit MFB Freaks - Home kun je niet terug naar MFB Freaks - Forum met de directe link onderaan de page...
There is no love so honest and true as the love an animal gives to you.
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: Katten en muziek".
"Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: Katten en muziek".
- mthecatlover
- Donateur
- Contacteer:
Maar goed dat er een backspace knop is. Die werkt wel. Link is dood.
- mthecatlover
- Donateur
- Contacteer:
Gaat om de directe link onderaan op de Home page...
Deze site is niet bereikbaar. Het duurt te lang voordat forum.mfbfreaks.com reageert.
Deze site is niet bereikbaar. Het duurt te lang voordat forum.mfbfreaks.com reageert.
Met een kleinere auto neem je minder mee
Momenteel kan ik vanaf mijn iPhone niet meer doorklikken via alle “plaatjesknoppen” op MFBfreaks.com. Met meerdere browsers geprobeerd. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Audiophiles don’t use their equipment to listen to music, audiophiles use music to listen to their equipment. (© Alan Parsons)
- PatrickVB
- Donateur
- Contacteer:
Doet het hier ook niet
ADK2525/541(2)/544/621/742/752(2)/762/580/690/421(2)/720/4307/4308(2)/4407/4414/4418/4510/EL3787/EL3302/N2511/EM2200(2)/GA105/GA212/GA312/GA532/CD380/CD1380/CD1482/AR9123/SX5702
VR2120/VR2220/VR2220F/VK4001/VR2350
http://www.tessatronic.nl
VR2120/VR2220/VR2220F/VK4001/VR2350
http://www.tessatronic.nl
- mthecatlover
- Donateur
- Contacteer:
Ook hier niet.
- Thomas
- Site Admin
- Contacteer:
Heren, dat klopt. Ik heb iets kapot ge-update en kan dat pas herstellen als ik toegang tot de FTP heb. Host is inmiddels ingeseind en ik hoop spoedig nieuws te hebben. Tot die tijd is de backup online:
http://docs.mfbfreaks.com/wordpress/
http://docs.mfbfreaks.com/wordpress/
Bedankt, Thomas, ligt het dus niet aan mijn (niet al te nieuwe) foon. Via een omweggetje heb ik toch de webshop kunnen bereiken en daar ging het nu even om.
Audiophiles don’t use their equipment to listen to music, audiophiles use music to listen to their equipment. (© Alan Parsons)
- Will
- Donateur
- Contacteer:
De knoppen op de hoofdsite werken nog niet.
Zo te zien is het voor Thomas net zo moeilijk om FTP-toegang te krijgen als voor Gromsound.
Da's niet goed voor de bereikbaarheid van de webshop. Tijd voor een schadeclaim bij "meneer" R...
Zo te zien is het voor Thomas net zo moeilijk om FTP-toegang te krijgen als voor Gromsound.

Da's niet goed voor de bereikbaarheid van de webshop. Tijd voor een schadeclaim bij "meneer" R...
Een verzamelaar ziet niet wat hij al heeft, hij ziet alleen wat hij nog mist.
Es ‘t good is moste ‘t good laote.
Es ‘t good is moste ‘t good laote.
ja daar zeg je wat, ik zit al sinds mei zonderals ik toegang tot de FTP heb.

lijdt aan AMHD - alles moet het doen