Mission 737's (wie herkent die gekke dopjes?)

Natuurlijk is er meer in de wereld dan alleen vaderlands trots. Waar stoeien we nog meer mee? Laat het hier zien!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MarkS
Donateur

Goedenavond gents,

Vorige week ook nog een leuk paar Mission 737's opgehaald. De tweeter gerepareerd, alle vuiligheid verwijderd en morgen alleen nog even in de olie zetten en dan zijn ze weer piekfijn in orde. De originele stands zaten er niet bij maar die zijn voor dit type heel simpel te maken met wat MDF en hamerslagverf. Ik weet alleen niet welke doppen ik moet gebruiken. Op de foto zie je de onderzijde met de verzonken bevestigingendoppen. Ze doen me denken aan van die dopje die je wel eens achterop lijsten of ikea kapstokken ziet maar dat zijn ze niet.

Is er iemand die deze herkent en weet welke doppen er dan op de stands moeten komen? Ik kan mogelijk iets maken met een stukje gefreesd metaal of plastic maar ik heb helaas geen duidelijke afbeeldingen.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Gr. Mark
IMG_4958 groot.jpeg
IMG_4957 groot.jpeg
IMG_4962 groot.jpeg
2 x Marantz PM66SE KI, 2 x Marlux MX-86, NAD/Bluesound Node 2i, NAD C525BEE, Mission 770 (1979), Mission 727, Floating Cameleon Queen
MarkS
Donateur

Dit zijn dezelfde doppen op een iets nieuwere versie van de stands. Maar te onscherp om goed te kunnen zien..
stands 737R.jpeg
stands 737R.jpeg (12.09 KiB) 685 keer bekeken
3cpjvN6__79702.jpg
2 x Marantz PM66SE KI, 2 x Marlux MX-86, NAD/Bluesound Node 2i, NAD C525BEE, Mission 770 (1979), Mission 727, Floating Cameleon Queen
Plaats reactie