Marantz PM-80

Wat hang jij aan het andere eind van de kabel? Alle over voor-, eind- en geïntegreerde versterkers hier.

Moderator: Moderators

Regenpak
Donateur
Contacteer:

erikv2 schreef: 03 feb 2024, 18:10 En is € 375 voor een cvhampagne cd72 met Zamac zijkanten een gangbaar bedrag of....?
Hifishark en dan met name "Sold/Expired"

Tjerk
aka Dr. F.M. Tuner
erikv2

Oke, dank voor de reactie. Dus hifishark / ebay is daarvoor de meetlat.

Dat brengt me dan meteen op dat ik het nog nooit aangredurfd heb om via ebay zoiets te kopen.
Waarom niet:
In welke staat is hetgeen je koopt werkelijk, op het moment als het bij jou op tafel staat....?
Wordt het goed ingepakt....?
Wordt erm,ee gegooid tijdens transport....?
Overleeft het de reis....?

Doet iemand hier dat wel eens zo ongezien kopen via ebay of dergelijjke?
En wat zijn de ervaringen dan?
Tittah
Donateur

erikv2 schreef: 03 feb 2024, 19:54 Dus hifishark / ebay is daarvoor de meetlat.
Naar mijn gevoel geeft hifishark enkel weer wat ervoor gevraagd wordt. Als je die als meetlat gebruikt, leg je de lat dus eigenlijk altijd een beetje hoger. Ik bijvoorbeeld heb zo goed als nooit de prijs betaald van wat er gevraagd werd op 2dehands of marktplaats.
Regenpak
Donateur
Contacteer:

erikv2 schreef: 03 feb 2024, 19:54 Doet iemand hier dat wel eens zo ongezien kopen via ebay of dergelijjke?
En wat zijn de ervaringen dan?
YMMV. Zoals altijd is het steeds een gok of Feebay of Schijtplaats goedgaat of niet. Als je het aandurft vooral doen maar wordt het te duur of kan je niet ophalen (heeft altijd de voorkeur op MP) laten. Ik heb veel goeie maar ook een paar slechte ervaringen op zowel MP als Feebay.

Tjerk
aka Dr. F.M. Tuner
Plaats reactie