Geen toegang tot documentatie met forumaccount…

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Deev Eedeez
Donateur

Klopt het dat je verschillende accounts nodig hebt om op het forum te komen en een document te downloaden?
Als ik een document vanuit het documentatiegedeelte van de vernieuwde website probeer te downloaden (aanklikken pdf link), krijg ik een foutmelding en moet ik inloggen op een wordpress omgeving. Maar het account dat ik voor het forumgedeelte gebruik is daarvoor niet geldig. Klopt dat?
Bijvoorbeeld wil ik dit boekje downloaden…
Bijvoorbeeld wil ik dit boekje downloaden…

…maar krijg deze melding. Als ik probeer in te loggen met het mij bekende (forum)account komt er een melding dat dat account niet bekend is…
…maar krijg deze melding. Als ik probeer in te loggen met het mij bekende (forum)account komt er een melding dat dat account niet bekend is…
Laatst gewijzigd door Deev Eedeez op 09 mar 2024, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijna altijd druk met heel veel en uitsluitend Philips Hifi- en videoapparatuur, vanaf vintage tot en met 2005 (aangevuld met Stage Accompany spul voor de Home Cinema).
El torro

Dat klopt, de websites zijn onderling niet gekoppeld.
Thomas
Site Admin
Contacteer:

El torro schreef: 08 mar 2024, 21:50 Dat klopt, de websites zijn onderling niet gekoppeld.
Dat klopt inderdaad. Forum, shop en website zijn aparte omgevingen. Niet heel handig, snap ik, maar wel het eenvoudigst op te zetten. En het veiligst.
Thomas Baur
20 jaar MFBfreaks: 2003 - 2023

Home: http://www.mfbfreaks.com
Shop: http://shop.mfbfreaks.com

4-4-2024: Over de Philips Big Sound Drive In Show!
Plaats reactie