Forum reageert soms traag

In dit gedeelte lees je alles over werkzaamheden aan de website. Ook lees je over de laatste updates en kun je zelf suggesties voor verbetering/verandering doen.

Moderator: Moderators

mae
Donateur
Contacteer:

Thomas schreef: 25 apr 2024, 14:06
ernst schreef: 24 apr 2024, 15:13 en folders downloaden lukt ook niet..... ook al log ik in met juiste account.
Dit is inmiddels al meerdere keren uitgelegd; voor het downloaden van folders moet je een apart account op de website maken, dit is niet gekoppeld met je forum account. Je kunt natuurlijk voor het gemak dezelfde gebruikersnaam kiezen.
Is dat wel gekoppeld met het webshop-account?
El torro

Deze morgen de facebook bot geblokt, ze zaten met 100 aanmeldingen tegelijk op de server, schandalig voor zo'n groot bedrijf om hun bots niet onder controle te houden.
Dit kan ook de oorzaak zijn van het langzamere forum.
ChromeMaximaII
Donateur

Bij dat bedrijf zijn wel meer dingen schandalig. :wink:
Regenpak
Donateur
Contacteer:

El torro schreef: 06 mei 2024, 09:36 Deze morgen de facebook bot geblokt, ze zaten met 100 aanmeldingen tegelijk op de server
Raar. Dat zou ik toch moeten kunnen zien bij "Wie is online"? Ik zie alleen mezelf en Bing (bot) en soms anderen (gasten).

Tjerk
aka Dr. F.M. Tuner
ds23man

Recentelijk op het ZBA forum:
Knipsel.PNG
Op het Hoogspanningsnet forum met slechts 600 leden zat het op een gegeven moment op 400 gasten constant.
Will
Donateur
Contacteer:

Opvallend dat de getallen allemaal veelvouden van elkaar zijn. :think:
Een verzamelaar ziet niet wat hij al heeft, hij ziet alleen wat hij nog mist.

Es ‘t good is moste ‘t good laote.
Tittah
Donateur

Regenpak schreef: 06 mei 2024, 11:30 Raar. Dat zou ik toch moeten kunnen zien bij "Wie is online"? Ik zie alleen mezelf en Bing (bot) en soms anderen (gasten).
Wel, heel toevallig zag ik dat enkele dagen geleden naast mezelf ook 100 andere gebruikers online waren. En het was al heel laat op de avond en dat vond ik toen vreemd. Dus wat El Torro hierboven zegt, lijkt daarmee overeen te stemmen.
Regenpak
Donateur
Contacteer:

Tittah schreef: 06 mei 2024, 13:46Dus wat El Torro hierboven zegt, lijkt daarmee overeen te stemmen.
Inderdaad volkomen plausibel. Ik heb het alleen nooit mogen observeren. Of ik heb gewoon niet goed opgelet...

Tjerk
aka Dr. F.M. Tuner
mae
Donateur
Contacteer:

Will schreef: 06 mei 2024, 12:38 Opvallend dat de getallen allemaal veelvouden van elkaar zijn. :think:
Bedoel je het aantal kolommetje in het bericht over de IP blokkades? Dat is de grootte van de ranges die geblokkeerd zijn, niet het aantal adressen dat binnen die range gebruikt werd, dat zijn er meestal minder.
Plaats reactie